آ

  • آموزش صمیمیت تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]

ا

  • اجتناب از شکست تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • ارزش‌گذاری تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • اسکیزوفرنی مقایسه بازشناسی بیان چهره‌ای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]

  • اضطراب تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • اضطراب ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، جهت‌گیری‌های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]

  • اعتباریابی اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • الکسی تایمی مقایسه کمال‌گرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]

  • انگاره‌ی ذهنی از خدا رابطه انگاره ذهنی از خدا با روان‌پریشی و جسمی‌سازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]

  • انگیزش تحصیلی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

ب

  • بازبودن بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

  • بازشناسی بیان چهره‌ای هیجان مقایسه بازشناسی بیان چهره‌ای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]

  • بخشش رابطه بخشش و بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]

  • برنامه‌ریزی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • برون‌گرایی بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه بخشش و بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]

  • بی‌اعتمادی بین فردی رابطه بین مشارکت در تصمیم‌گیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویه‌ای و بی‌اعتمادی بین ‌فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس رجحان‌های زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]

  • پایداری تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • پردازش شناختی مقایسه بازشناسی بیان چهره‌ای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]

ت

  • تبحرگرایی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • تحلیل عامل اکتشافی اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • تحلیل عامل تاییدی اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • تمرین هوازی بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]

  • تنش شغلی رابطه بین مشارکت در تصمیم‌گیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویه‌ای و بی‌اعتمادی بین ‌فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]

  • توافق‌پذیری بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

ج

  • جسمی‌سازی رابطه انگاره ذهنی از خدا با روان‌پریشی و جسمی‌سازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]

  • جهت‌گیری هدفی نقش خودکارآمدی ریاضی، جهت‌گیری‌های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]

ح

  • حادثه دیدگی بررسی متغیرهای شخصیتی و سازمانی به عنوان پیش‌بین‌های سوانح ترافیکی در رانندگان اتوبوس‌های شهری در سازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 69-88]

  • حمایت سرپرست طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]

خ

  • خانواده سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبک‌های یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]

  • خستگی مزمن رابطه رویدادهای استرس‌زای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]

  • خشنودی شغلی رابطه رویدادهای استرس‌زای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]

  • خصوصیات روانسنجی و بانک صادرات ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه‌های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]

  • خوداثربخشی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • خودکارآمدی ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، جهت‌گیری‌های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]

  • خودناتوان سازی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • خوش‌بینی افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطه‌ی آن با سبک‌‌های مقابله‌ای و خوش‌بینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]

د

  • دانش‌آموزان مقایسه‌ی هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان نابینا و بینا [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-118]

  • دانشجویان اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • دانشجویان بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]

ر

  • رشد پس از سانحه افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطه‌ی آن با سبک‌‌های مقابله‌ای و خوش‌بینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]

  • رضایت شغلی ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه‌های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]

  • رضایت مشتری ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه‌های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]

  • روان‌پریشی رابطه انگاره ذهنی از خدا با روان‌پریشی و جسمی‌سازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]

  • روان رنجور‌خویی بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

  • روایی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس رجحان‌های زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]

  • رویدادهای استرس‌زای زندگی رابطه رویدادهای استرس‌زای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]

ز

  • زوجین تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]

س

  • سبک‌های مقابله‌ای افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطه‌ی آن با سبک‌‌های مقابله‌ای و خوش‌بینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]

  • سبک یادگیری سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبک‌های یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]

  • سلامت روان بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]

  • سلامت روان مقایسه کمال‌گرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]

  • سنخ شناسی فرزندپروری سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبک‌های یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]

  • سندرم روده تحریک‌پذیر مقایسه کمال‌گرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]

ص

  • صمیمیت ارتباطی تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]

ع

  • عاطفه‌ی مثبت و عاطفه‌ی منفی رابطه بخشش و بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]

  • عدالت رویه‌ای رابطه بین مشارکت در تصمیم‌گیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویه‌ای و بی‌اعتمادی بین ‌فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]

  • عدم التزام تحصیلی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • عملکرد ریاضی نقش خودکارآمدی ریاضی، جهت‌گیری‌های هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]

ف

  • فرسودگی تحصیلی بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

ق

  • قصد ترک شغل و نگرش‌های شغلی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]

ک

  • کارکنان بانک ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه‌های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]

  • کمال‌گرایی مقایسه کمال‌گرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]

  • کنترل نامطمئن تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • کیفیت خواب رابطه رویدادهای استرس‌زای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]

م

  • مدیریت تکلیف تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان‌های پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]

  • مشارکت در تصمیم‌گیری رابطه بین مشارکت در تصمیم‌گیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویه‌ای و بی‌اعتمادی بین ‌فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]

  • مقیاس رجحان‌های زود/ دیر خوابیدن ویژگی‌های روانسنجی مقیاس رجحان‌های زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]

  • مهارت سیاسی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]

  • موفقیت کارراهه ذهنی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]

  • میانجی‌گر رابطه بخشش و بهزیستی روان‌شناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]

ن

  • نابینا مقایسه‌ی هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان نابینا و بینا [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-118]

  • نوجوانان سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبک‌های یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]

و

  • وجدانی بودن بررسی ارتباط میان ویژگی‌های شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]

  • ویژگی‌های شخصیتی طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]

  • ویژگی‌های شخصیتی و متغیرهای سازمانی بررسی متغیرهای شخصیتی و سازمانی به عنوان پیش‌بین‌های سوانح ترافیکی در رانندگان اتوبوس‌های شهری در سازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 69-88]

ه

  • هوش اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • هوش معنوی اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]

  • هوش هیجانی مقایسه‌ی هوش هیجانی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان نابینا و بینا [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-118]